En aktiv dag idag

Som rubriken säger så har dagen varit aktiv. Först jobb, inte lika tröttande idag som det var igår, tror nog det kommer gå bra med min nya kollega. Hon är väldigt trevlig och lättsam i alla fall :) 
 
Efter jobbet så begav jag mig hem, på min fiiina, vita springare ;) Var snorkallt att ta moppen i morse men den är billig att köra. När man väl kom hem så tor jag mig en titt på "mitt" finåk, han var inte i sitt renaste skick så att säga så det var bara att dra igång och tvätta av honom :) Nu står han på garageuppfarten, ren och glänsande :) Efter det så bestämde jag mig för att istället för att ta bilen in till stan för att lämna lite papper så tog jag mig en promenad. Enda nackdelen var att de jag skulle lämna papperna till stänger kl 16:00 och klockan var kvart över tre. Sååå... Opptimisten i mig sa att yes detta hinner du! Sagt och gjort så pinnar man på den ca halva milen som det är in till stan, i högt tempo, framme 16:02, F*CK!! Men fick lämnat det i deras brevlåda i alla fall :) Sen kom Fredrik och hämtade upp mig och vi åkte och handlade lite.
 
Och nu sitter man här i soffan, slappar och smälter maten :) Inte mycket som finns att se på tv ikväll, inte förrän nio, då blir det nya avsnitt av The Big Bang Theory, love! Tills dess vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, men något finns det alltid att göra :)
 
Hej på er!
 
 
En bild på finbilen :)
 

Kommentera här: