Mysig Fredag :)

Vaknade tidigt, fick inte sovit så bra i natt och har därför vart lie trött idag. Men men... Sånt är livet. Har tagit dagen i ett ganska lugnt tempo, bara varit så att säga :) Tog en promenad på ca 5 kilometer, duschade, kelade med katten och pratade med fåglarna. Har också pratat med Millas ägare, en potentiell medryttare ska komma till stallet och titta på Bellman i morgon. Hon hade svarat på en av annonserna jag lagt ut på facebook och efter den beskrivningen hon gav av sina erfarenheter så tror jag hon skulle bli en helt perfekt medis till lille Bellman :) 
 
När Fredrik kom hem så åkte vi och handlade lite kattmat och läsk inför kvällen. Min bror och hans tjej kommer nämligen på middag :D Helstekt oxfilé, hemmagjorda potatisklyftor, pepparsås och sallad bjuds det på och marängswiss (stavning?) till efterrätt :) Magen bara skriker GE MIG!!! Just nu ;) Och tack och lov så är det inte alltför långt kvar tills maten är klar.
 
Ja gott folk, det var nog allt för mig denna härliga fredag :)
 
Hej så länge!
 
 


Kommentera här: