I morgon bär det iväg

Japp, i morgon kl 07:15 går planet från Landvetter :) Då styr vi kosan mot Florida för tre och en halv veckas semester, ska bli helt underbart :D 
 
Kommer att ha tillgång till internet så jag ska försöka uppdatera lite här då och då men inte så ofta troligtvis ;)
 
Igår fick fåglarna åka med Fredriks föräldrar hem och idag ska vi köra ut lilla Honey dit också, kommer nog allt att sakna dem alla tre ganska mycket men man får se det som att de får lite semester de med :) 
 
Igår var vi och åt julbord på IKEA tillsammans med Fredriks föräldrar, det var trevligt, dock blev det alldeles för mycket mat men det är la som vanligt när det kommer till julbord ;) Fick även packat det mesta i resväskan igår så behöver inte stressa med det något mer :)  
 
Idag vaknade man inte så onormalt tidigt i alla fall, det har jag gjort de senaste dagarna. Suttit upp och sovit i soffan typ tio över åtta på kvällen och vaknat tio över fyra på mornarna, helt sinnessjukt... Men men... Får skylla på resfebern, det är nog den som är boven i dramat ;) 
 
Ja ja... Åt en riktigt god frukost idag, vilket är lite ovanligt då jag alltid brukar äta ett knäckebröd på morgonen, men idag tog jag mig lite Hönökaka med leverpastej på. Riktig lyx det ;) Sen har man vart ute och promenerat ca en timme i det soliga, kalla vädret, uppfriskande var det :) Snart ska jag ta och bege mig till Överby en sväng, köpa lite vattenfast mascara och concealer. Efter det så är det bara att packa in lilla Honey i buren och åka ut till Åsaka. Där blir det middag hos svärföräldrarna och spendera lite tid där så Honey får klimatisera sig lite. Kvällen ser lugn ut, kommer försöka somna tidigt då vi typ ska gå upp runt 04:00 i morgon ;) 
 
Aja... Over and out!
 
 
 


Kommentera här: