En bra dag :)

Gårdagen var riktigt lyckad :) Jag, Fredrik, brorsan och Julia åt på Shangrilaa (stavning?), mongolisk buffé, det var supergott! Hade jättetrevligt och mysigt, så det var en bra fredagkväll :) 
 
Denna dagen har också vart bra :) Jag och Fredrik åkte till Natti Natti för att kolla lite sängar, där hittade vi inget vi fastnade för så vi begav oss iväg till Torp en sväng. Gick in på Chilli och kollade där en stund, hittade en säng som var någorlunda men inte helt perfekt. Så då åkte vi bort till Sova, där hittade vi helt rätt så kommer nog bli ett köp av den sängen efter att vi kommit hem från USA :) Efter sängprovning så begav vi oss hem till P-A för att skruva på nya vingen på "mitt" finåk :) När det var fixat så fick det bli en tripp till Överby och Maxi och nu sitter vi i soffan och slappar. Fredrik sover, katten likaså och Jaffa är för engångskull tyst, riktigt härligt ;) 
 
Jaffa har ju lärt sig en hel del olika melodier har vi märkt... Det jag och Fredrik kom fram till att han hade lärt sig idag var att härma våran sovrumsdörr... Den gnisslar och gnäller lite när man öppnar och stänger den och nu låter Jaffa precis likadant! Ibland vill man ge den där fågeln till katten men då katten bara springer och gömmer sig så fort fåglarna är ute så skiter det ju sig... Men men... Jaffa kan ju vara söt... Ibland... När han sover... Aja har man skaffat fågel så får man skylla sig själv helt enkelt ;) Och jag tycker faktiskt om dom, båda våra små fjäderfän :)
 
Men nu ska jag ta och kika på tv:n, kanske tända några värmeljus och mysa med min fina sambo <3
 
Ha det så bra nu allesammans!
 
 


Kommentera här: